« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze i złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych.

3. Wręczenie Burmistrzowi Tykocina zaświadczenia o wyborze i złożenie ślubowania przez nowo wybranego Burmistrza.

5. Wybór przewodniczącego Rady Miejskiej.

a) wybór Komisji Skrutacyjnej do przeprowadzenia wyboru Przewodniczącego Rady;

b) zgłaszanie kandydatów na funkcję Przewodniczącego Rady;

d) prezentacja ( wystąpienia) kandydatów;

e) przeprowadzenie głosowania (tajnego);

6. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej.

a) wybór Komisji Skrutacyjnej do przeprowadzania wyboru Wiceprzewodniczącego Rady;

b) zgłaszanie kandydatów na funkcję Wiceprzewodniczącego Rady;

d) prezentacja ( wystąpienia ) kandydatów;

e) przeprowadzenie głosowania ( tajnego);

7. Wybór Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej i jej składu.

a) zgłaszanie kandydatów na funkcję Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej;

b) przeprowadzenie głosowania jawnego na przewodniczącego Komisji;

c) ustalenie składu ilościowego Komisji Rewizyjnej;

d) zgłaszanie kandydatów do Komisji Rewizyjnej;

e) przeprowadzenie głosowania jawnego na członków Komisji Rewizyjnej;

8. Powołanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji i jej składu.

b) zgłaszanie kandydatów do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;

c) przeprowadzenie głosowania jawnego na członków Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;

9. Powołanie Komisji Stałych działających przy Radzie Miejskiej w Tykocinie.

a) propozycje nazw komisji i składu ilościowego;

b) zgłaszanie kandydatów;

c) przeprowadzenie głosowania jawnego;

d) podjęcie uchwał stwierdzających powołanie Komisji Stałych.

1) podjęcie uchwały w sprawie powpołania Komisji Infrastruktury i Finansów

2) podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Oświaty, Kultury, Promocji, Sportu i Turystyki

10. Sprawozdanie Burmistrza Tykocina o stanie Gminy.

11. Interpelacje i zapytania radnych.

12. Wolne wnioski i informacje.

13. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej